Nákupný košík

Žiadne produkty v košíku.

Cart Custom Wishlist Scroll Top

Časté otázky

Čo v prípade, že niektorý tovar je poškodený, nekvalitný či po dátume exspirácie a ja ho nechcem? 

V tom prípade kontaktujte našu zákaznícku linku +421 (0)45 555 27 23, kde sa pokúsime situáciu vyriešiť k Vašej čo najväčšej spokojnosti. Či už formou odpočítania pri ďalšej objednávke, alebo iným vhodným spôsobom.

Čo v prípade, keď nejaký tovar chýba a pritom je nablokovaný? 

Kontaktujte našu zákaznícku linku +421 (0)45 555 27 23, kde s Vami situáciu prejdeme a vyriešime k Vašej čo najväčšej spokojnosti.  

Čo ak mi bude doručený tovar, ktorý som si neobjednala, prípadne mi ako alternatíva nebude vyhovovať? 

O nedostupnosti tovaru a výbere vhodnej alternatívy informujeme zákazníka telefonicky ešte počas vychystávania objednávky a zároveň konzultujeme výber vhodnej alternatívy. Taká to situácia by preto nemala nastať.  

Do kedy môžem reklamovať tovar? 

V prípade, že zistíte nespokojnosť s tovarom, je vhodné si nákup skontrolovať čo najskôr a reklamáciu hlásiť bezprostredne na našej zákazníckej linke +421 (0)45 555 27 23, aby sme ju vedeli okamžite riešiť.  

Viem v odoslanej objednávke urobiť zmeny, alebo ju úplne zrušiť? 

Áno, upraviť vašu objednávku viete telefonicky na našej zákazníckej linke +421 (0)45 555 27 23 .

Aká je najnižšia hodnota nákupu, ktorý si môžem objednať? 

Neexistuje žiadny limit na minimálnu hodnotu objednávku. 

Čo ak môj požadovaný tovar už nemáte? 

V tom prípade Vás budeme telefonicky kontaktovať ohľadom výberu vhodnej alternatívy. 

Je rozdiel v tovare, ktorý je na predajni a ktorý je balený zákazníkom na e-shope? 

Nie, tovar sa balí priamo na našich predajniach, kde nerozlišujeme, či ide o tovar pre fyzickú predajňu, alebo eshop. 

Viem nakupovať aj bez prihlásenia? 

Áno, viete nakúpiť bez prihlásenia. Vaše údaje doplníte na konci objednávky. 

Aké údaje sú potrebné pre vytvorenie registrácie? 

Pri vytvorení účtu sú potrebné údaje, ako Meno, email, adresa, telefón a heslo, ktoré je potrebné si zapamätať, keďže sa pod ním budete prihlasovať pri nakupovaní na našom e-shope. 

Aké výhody mi poskytuje nakupovanie ako prihlásený užívateľ? 

Nakupovanie pod Vašim účtom má viacero výhod ako zobrazovanie špeciálnych akcií, zasielanie noviniek a nastavených zliav len pre registrovaných užívateľov formou e-mailu. Taktiež si pamätáme Vaše obľúbené položky a viete si ich kedykoľvek pozrieť, aby ste na niečo nezabudli.  

Budem informovaný, kedy mi presne kuriér donesie môj nákup? 

Kuriér Vás bude telefonicky kontaktovať pred príchodom. 

Do akých miest a obcí doručujete objednávky? 

Objednávky doručujeme na celom území Slovenskej a Českej republiky. 

Doručíte mi objednávku až domov? 

Objednávka Vám bude doručená na adresu, ktorú ste vyplnili pri objednávaní na e-shope. 

Kedy mi bude tovar doručený? 

Tovar Vám bude doručený do 48 hodín od zrealizovania objednávky. 

Aká je cena dopravy? 

Doprava tovaru je zadarmo. V prípade zvolenia úhrady formou dobierky, je účtovaný poplatok 1,70 €. 

Doprava zadarmo

Všetky objednávky, v akejkoľvek cene vám doručíme zadarmo

30 dní na vrátenie tovaru

Garantujeme vám možnosť vrátenia tovaru až do 30 dní od objednávky

Osobné prevzatie

Objednávku si môžete osobne prevziať v našej výdajni vo Zvolene

100% bezpečnosť nákupu

Vaše bezpečnosť je u nás v každom ohľade na prvom mieste